loading...
ᓆــᓄـــــ ❤ـــــار ωــــــرنـפּـشتـــ ❤ـــــ...
haniyeh بازدید : 747 1392/05/29 نظرات (41)

 

 

 

سلام برهمگی خوبین؟خوشین؟ سلامتین؟ خوب خدا رو  شکر

 

بچه ها جونم من اینجا رو باز کردم تا همگی راحت باشیم با همدیگه   درد و دل کنیم

 

اینجا من همـــــــــــــــــــــه چی میزارم . پس دنبال هر چی میگردین

 

به موضوعات سر بزنین...

 

به مطالب قبلی هم یه نیگا بندازین بد نیست

 

تبادل لینک هم میکنم به شرط اینکه هفته ای پنج شیش بار بیای و نظر بدی

وگرنهعصبانی

 

قصد توهین به هیچکس رو نداریم

 

انتقاد که نداره ولـــــ‌ـ ـــــــــــــی پذیرفته می شود..

 

سعی می کنم هر روز up شم ..

 

منتظر خودتون و نظرای خوشملتون هستم...نیشخند

 

راستی کپی با ده  بیستا نظر  حلال  است ...

 

 

 

تو این پست نظر نذارین

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ? در تاریخ 1393/11/09 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

خیــــــــــــــــــــانت است اما....

آنقدر که با یـــــــــــــــــــــــــادت بوده ام،

با خــودت نبوده ام...!
















این نظر توسط ? در تاریخ 1393/11/09 و 14:20 دقیقه ارسال شده است

دلم را که مرور میکنم

تمام آن از توست

فقط نقطه ای از خودم

روی آن نقطه هم میخ میکوبم

و قاب عکس تورا می آویزم

این نظر توسط rezaepg در تاریخ 1393/11/02 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

مــــــــــــــــات شدم

از رفتنت !

هیچ میز ِ شطرنجی هم درمیان نبود

این وسط فقط یک دل بود

که دیگر نیست!

این نظر توسط رها در تاریخ 1393/11/02 و 11:22 دقیقه ارسال شده است

سلام
وب خیلی جالبی داری دوست عزیز
خوشحال میشم به وبم بیای و اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کنی
راستی اهنگ جدید نوید یحیایی به نام پدر اماده دانلوده
میشه دانلود کنی نظرتو بگی؟
منتظرمم

این نظر توسط مــهــــدي تـــــنــــهـــا در تاریخ 1393/10/22 و 10:30 دقیقه ارسال شده است

یه آهنگ خاص

یه خاطره ناب

یه یاد کهنه

یه نفر تنها

یه عاشق

یه عکس یادگاری

یه عطر مشترک

یه حس ساده

چه معجونی میشود برای گریه امشب ؟!!!

این نظر توسط عرفان هفت در تاریخ 1393/10/19 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

تبادل لینک جهت افزایش بازدید و رنک سایت شما
http://marshaladd.ir/links

این نظر توسط اسما در تاریخ 1393/08/29 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

سلام بمنم سربزنشکلک

این نظر توسط atefeh در تاریخ 1393/08/09 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

چند وقتیست


هر چه می گردم


هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...


نگاهم اما ...


گاهی حرف می زند...


گاهی فریاد می کشد...


و من همیشه به دنبال کسی می گردم


که بفهمد یک نگاه خسته


چه می خواهد بگویدچند وقتیست


هر چه می گردم


هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...


نگاهم اما ...


گاهی حرف می زند...


گاهی فریاد می کشد...


و من همیشه به دنبال کسی می گردم


که بفهمد یک نگاه خسته


چه می خواهد بگویدچند وقتیست


هر چه می گردم


هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...


نگاهم اما ...


گاهی حرف می زند...


گاهی فریاد می کشد...


و من همیشه به دنبال کسی می گردم


که بفهمد یک نگاه خسته

این نظر توسط atefeh در تاریخ 1393/08/09 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

یکــی بیـــاد

دســتـــِ ایــــن خـــــاطـــره ها رو بــگیــــره و بـــبــَــره گـــردش !!

کـــَـلافـــه کــردنــــد مــَـــرا..
بـــس کـــه نــِــق مـی زنــــنــــد بـــه جــــانــَــم..

این نظر توسط ردپای عشق در تاریخ 1393/07/17 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

شکلکمرسی ک بمن سرمیزنی ممنونم
پاسخ : خواهش گلم


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • کاشت ابرو
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • دانلود رايگان فيلم
  • نمايندگي شارپ
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • افزایش قد
  • کانکس
  • لوازم جانبی موبایل
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی وارث
  • تور ترکیه
  • تشریفات مجالس
  • سایت تفریحی
  • تشریفات
  • طراحی سایت در اصفهان
  • تور ترکیه
  • اتوماسیون اداری
  • مشاور بازاریابی
  • مشاور تبلیغات
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • دانلود آهنگ
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • مدل مانتو 95
  • خرید vpn
  • آگهی رایگان
  • خرید وی پی ان
  • پنل تلگرام
  • تبلیغات در تلگرام
  • دانلود آهنگ جدید
  • خدمات کامپیوتری
  • تدریس خصوصی
  • ساعت مچی
  • دانلود فیلم اموزشی
  • لوازم یدکی هیوندای
  • عکس جدید بازیگران
  • Trek Damavand Iran
  • دانلود آهنگ جدید
  • مشاوره آنلاین
  • چای سبز
  • اورانوس
  • ساخت وب سایت رایگان
  • فروش بک لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • پرینتر سه بعدی جواهر سازی
  • پرینتر سه بعدی طلا سازی
  • پرینتر سه بعدی پراجت 1200
  • پرینتر سه بعدی
  • اسکنر سه بعدی Sense
  • دیوارپوش
  • درب ضد سرقت
  • کاغذ دیواری
  • مزون عروس
  • مجله اینترنتی
  • دانلود آهنگ
  • تولید و فروش جالباسی و رخت آویز
  • the bitter truthحقیقت تلخ(shimajoon)
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 791
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,376
  • بازدید ماه : 1,317
  • بازدید سال : 14,808
  • بازدید کلی : 142,728
  • کدهای اختصاصی