loading...
ᓆــᓄـــــ ❤ـــــار ωــــــرنـפּـشتـــ ❤ـــــ...
haniyeh بازدید : 711 1393/07/09 نظرات (21)

 

 

 پاییز از ᓗـوالے ᓗـوصلـہ ات ڪـہ بگذرב 

  من زرב مے شوҐ و  

 تا ڪفش هاے رفتنت جفت مے شوב  

 غریب مے مانҐ و 

  نیلوفرانـہ בوωـتت בارҐ  

 نـہ مثل مرבمے ڪـہ عشق را  

 از روے غریزہ نشخوار مے ڪننـב  

 من בرωـت مثل خوבҐ  

 هنوز و همیشـہ 

  בوωـتت בارҐ 


برچسب ها پاییز , دوستت دارم , حوصله ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ܓܨمحكومـــ بهــ تنهايـــ وشكستـــܓܨ در تاریخ 1393/08/18 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

دلتنگی من تمام نمی شود ، همین که فکر کنم من و تو دو نفریم دلتنگتر میشوم برای تو .

این نظر توسط ܓܨمحكومـــ بهــ تنهايـــ وشكستـــܓܨ در تاریخ 1393/08/10 و 14:42 دقیقه ارسال شده است

چطور بگویم که بفهمی؟

ببین!

تلخ ترین حالتِ ممکن را هم که فرض کنی،

باز هم هق هق من تلخ تر است

اصلا

هق هق من تلخ ترین اتفاق دنیاست

و تو از تنها چیزی که سر در نمی آوری

شعر است

حالا فرض کن این شعر

گریه پوشیده به تن از دست تو

و خودت را بزن

به هر راهی که دلت خواست!

این نظر توسط Áäžáм در تاریخ 1393/08/04 و 10:55 دقیقه ارسال شده است

بعضی ها رو باید از تو رویات بیرون بکشی بیرون

محکم بغلش کنی

بعد در گوشش آروم بگی:









آخه تو چرا واقعی نیستی لامصب..!

این نظر توسط ܓܨمحكومـــ بهــ تنهايـــ وشكستـــܓܨ در تاریخ 1393/08/03 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

گاهی

✓ درســــت ✓

در لحـظـه ی ســــقـــوط

فرصـتِ پــــــــــــــــــــرواز هم هست …

>

این نظر توسط marjan در تاریخ 1393/08/03 و 8:22 دقیقه ارسال شده است

میمــــــیرم

وقتی تصور میکنم

که او

هــــــر روز

دست هایی را لمس میکند

که مـــــن

هرروز

آرزوی داشتـــــــن آنهارا میکنم....

این نظر توسط HOJJAT در تاریخ 1393/07/26 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

سلام دوسته عزیزم.
وبسایته زیابایی داری. خوش حال میشم به من هم سر بزنی و باهم تبادل لینک داشته باشیم قربونت موفق باشی.
منتظره حضوره گرمت هستم
پاسخ : چشـــــــــــــــــــــــم حتماً میام وبت @-}--

این نظر توسط βαƦαπ δøκh†αƦ ραεεzι در تاریخ 1393/07/23 و 17:15 دقیقه ارسال شده است



بوی دلتنگی میدهم…

حتی بهار هم پیله ی تنهایی ام را به روی پروانه هایش نمی گشاید . . .
پاسخ : مرسی که به وب سر میزنی ببخشید آجی که نمی تونم بیام وبت

این نظر توسط ܓܨمحكومـــ بهــ تنهايـــ وشكستـــܓܨ در تاریخ 1393/07/17 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

رفتی ؟....خوش باش

ولی کاش حرمت نگه میداشتی

این نظر توسط marjan در تاریخ 1393/07/17 و 10:35 دقیقه ارسال شده است

“دوستت دارم” غوغا میکند
به شرطی که از بین لب های “تو” آمده باشد
نشسته باشد روی دل “من” . . .

این نظر توسط محكوم به تنهايي وشكست در تاریخ 1393/07/14 و 15:29 دقیقه ارسال شده است


به هرکسی که می رسی ، می گوید :
آدم فقط یکبار عاشق می شود ..
دروغ است …
تو باور نکن …
مثلاً خود من ، هرروز ، دوباره ، عاشقت می شوم …


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • کاشت ابرو
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • دانلود رايگان فيلم
  • نمايندگي شارپ
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • خريد vpn
  • افزایش قد
  • کانکس
  • لوازم جانبی موبایل
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی وارث
  • تور ترکیه
  • تشریفات مجالس
  • سایت تفریحی
  • تشریفات
  • طراحی سایت در اصفهان
  • تور ترکیه
  • اتوماسیون اداری
  • مشاور بازاریابی
  • مشاور تبلیغات
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • دانلود آهنگ
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید بازی
  • فروش دوربین مداربسته
  • ترخیص کالا از گمرک
  • شرکت حفاظتی و مراقبتی
  • مدل مانتو 95
  • خرید vpn
  • آگهی رایگان
  • خرید وی پی ان
  • پنل تلگرام
  • تبلیغات در تلگرام
  • دانلود آهنگ جدید
  • خدمات کامپیوتری
  • تدریس خصوصی
  • ساعت مچی
  • دانلود فیلم اموزشی
  • لوازم یدکی هیوندای
  • عکس جدید بازیگران
  • Trek Damavand Iran
  • دانلود آهنگ جدید
  • مشاوره آنلاین
  • چای سبز
  • اورانوس
  • ساخت وب سایت رایگان
  • فروش بک لینک
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • پرینتر سه بعدی جواهر سازی
  • پرینتر سه بعدی طلا سازی
  • پرینتر سه بعدی پراجت 1200
  • پرینتر سه بعدی
  • اسکنر سه بعدی Sense
  • دیوارپوش
  • درب ضد سرقت
  • کاغذ دیواری
  • مزون عروس
  • مجله اینترنتی
  • دانلود آهنگ
  • تولید و فروش جالباسی و رخت آویز
  • the bitter truthحقیقت تلخ(shimajoon)
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 791
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 161
  • باردید دیروز : 210
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,337
  • بازدید ماه : 1,278
  • بازدید سال : 14,769
  • بازدید کلی : 142,689
  • کدهای اختصاصی